کراتینین 5.1 در کلیه مزمن بیماری به چه معناست و چگونه آن را پایین تر
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه کراتینین 5.1 ابزارکراتینین 5.1 در کلیه مزمن بیماری به چه معناست و چگونه آن را پایین تر

چگونه به کاهش سطح کراتینین assiciated با بسیاری از بیمار بیماری کلیه و ما در مورد آن را برای بار sevaral صحبت کردیم، امروز می خواهم به شما برخی از اطلاعات در مورد کراتینین 5.1 به اشتراک بگذارید. چه کراتینین 5.1 ابزار و چگونه آن را کاهش؟

چه کراتینین 5.1 ابزار؟

در درمانگاه، کراتینین 5.1 بدان معنی است که کلیه در حال حاضر در حد متوسط و آسیب دیده شده است و در حال حاضر این بیماری است در مرحله 4 بیماری کلیوی، به طوری که تقاضا بیمار را درمان فورا بنابراین برای جلوگیری از سقوط بیماری به ارومیه.

چگونه به کاهش کراتینین 5.1 و درمان بیماری های کلیوی؟

معمولا، دیالیز است reccommended به کاهش سطح کراتینین بالا. اما برای افراد مبتلا به کراتینین 5.1 آن بدون نیاز به دیالیز است، برخی از درمان های دیگر که می تواند جایگزین دیالیز برای کاهش بیماری های کلیوی درمان و تسکین علائم ناشی از آن وجود دارد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و پا حمام درمانی معمول، دو روش درمان بیماری کلیه، توسط appling خارجی هستند، آنها می توانند عملکرد کلیه بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را بهبود بخشد. هر دو از این درمان ها در طب سنتی گیاه چینی بر اساس و با هدف حل مشکلات کلیوی. با کمک آنها، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند یک شانس برای معکوس بیماری خود، برای افرادی که در مرحله پیشرفته است که آنها می توانند به این بیماری برای یک TIMS طولانی زندگی می کنند و لذت بردن از یک زندگی با کیفیت داشته باشد.

صدها نفر از گیاهان در این دو درمان وجود دارد و آنها تغییرات تمام بار، افراد مختلف در مراحل مختلف این بیماری خواهد شد سبزی های مختلف نیاز دارند، بنابراین به عنوان برای اطمینان از بهترین اثر درمانی می باشد.

اگر شما هر گونه کمک در کاهش بیماری های کلیوی و یا درمان بیماری های کلیوی نیاز، برای تماس با docotr آنلاین ما و یا ارسال ایمیل به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-treatment/624.html





:: برچسب‌ها: CKD درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 659
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: